luni, 19 octombrie 2009

ba, da` si tu! stai cu fundul in 15 luntre*

63 minus cafetiera pe care a trebuit s-o inlocuiesc da 36 de eurici cu care se presupune ca supravietuiesc 2 saptamani, altfel spus cu, scuzati obscenitatea, 2,57 euro pe zi. Da` altfel e bine, asa zice fratele meu din balcani, ca cica mi-e bine aici, dar nu stiu io sa fiu optimista. Cica m-am dus intr-o tara civilizata (adevarul e ca am cam uitat cum e dincolo, in cosmaruri imi amintesc ca lunar aveam cate o cheltuiala suspecta la intretinere) - mda, civilizata ar fi daca n-ar merge ca servitorii - cate 4 in rand cu tot cu caini**, daca legea antitabac ar fi reala, daca as fi primit scrisoarea de acceptare la curs (platit scump si organizat de o clinica privata in colaborare cu universitatea) in cele 5 zile pe care le aveam la dispozitie ca sa-mi finalizez inscrierea si nu dupa 3 saptamani, daca nu s-ar barfi si nu s-ar pune intrebari indiscrete.
Acum ca mi-am scuipat suficient in ciorba, ma duc sa alerg.


* prietena A. din bucuresti careia ii explicam dilema: sa astept sa vad Amsterdamul ca sa ma decid sau sa ma apuc de pe acum sa invat suedeza, ca oricum Olanda e prea aglomerata?
** ma intreb cat o costa un pekinez ca ala pe care era sa-l calc cand alergam

Niciun comentariu: