duminică, 6 decembrie 2009

In ideea ca "nu stii sa pretuiesti ce ai pana nu ramai fara", imi e pofta in ordinea importantei de:
- iaurt adevarat, sana, kefir, smantana fermentata ... A durat mult pana am indraznit sa intru in zona africana din Lavapiés, ca sa fiu sincera am ajuns din intamplare cand eram chiauna de somn dupa garda si nu stiam pe unde ma ratacesc; magazinul senegalez mi-a schimbat viata in bine. Din pacate au un singur fel de lapte acru.
- varza calita - d-asta am mancat o singura data in Sp in urma cu 2 luni, intr-un supermarket care-mi amintea de cel din cartierul bucurestean in care locuiam si pe care din cauza asta il evit.
- souffleurile mamei, ca tot ma intreba ce vreau sa-mi gateasca cand oi ajunge acolo de sarbatori si nu-mi venea nimic in cap. D-asta am facut azi (din dovleac), gretos cum de mult n-am mai gatit, dar colegei de apartament K. i-a placut, a mancat jumate; ciudate gusturi au peruanii astia.

Niciun comentariu: