sâmbătă, 6 februarie 2010

Miercuri dimineata m-a sunat frate-meu; credeam ca s-a-ntamplat ceva cu mama si ma pregateam sa iau lovitura in plex. Cat a tras aer in piept mi-am facut calculele cu biletul de avion si zilele libere. Nu era asta, ma sunase sa-mi spuna ca vrea sa divorteze. Era, vorba gazdelor, "hecho una mierda", mai mult trist decat furios si neincrezator (sau convins de varianta lui de adevar). Nu stia cum sa-i spuna mamei si sa n-o supere; i-am amintit ca divortul in familia noastra nu e deloc iesit din comun.
Am vorbit cu mama seara, m-a intrebat daca stiu si-am tacut, habar n-avea sau asa pretindea (cred, totusi, ca a scutit-o de detalii). Incercase sa-l linisteasca pe fratele meu cu aceeasi tactica si cu multiplele exemple din anturaj, inculsiv cel propriu.
Vineri dimineata ma suna cumnata-mea. "Hecha un mierda" si ea. Ca nu vrea sa divorteze, ca nu s-a-ntamplat nimic grav, dar el n-o crede, ca-l iubeste ca pe copiii ei... Si din toata discutia n-am inteles pana la urma daca m-a sunat ca sa-mi ceara un sfat (asa mi-a zis) sau ca sa-i pun o vorba buna cand mai vorbesc cu el. Dar cine-s eu sa dau sfaturi? Ce experienta am si ce sange rece? Ce adevar cunosc?

5 comentarii:

lektor spunea...

hehe, "nu s-a intimplat nimic grav si ca-l iubeste ca pe copiii ei" :))

de citi ani sint casatoriti?

nume spunea...

de 12 ani; au 2 copii.
nu crezi boaba, din cate vad. oi mai fi auzit asta in grupul vesel din dk despre care ai scris. :)
era facuta praf. ma gandeam ca nu m-ar fi sunat pe mine in celalalt capat al europei doar ca sa ma minta, ar fi sunat-o pe sor-sa daca avea nevoie de un umar si de cineva care sa gandeasca la fel.

lektor spunea...

e prea mult sa intreb ce s-a intimplat si totusi nu e atit de grav?

Presupun ca s-au casatorit cind erau foarte tineri.

nume spunea...

frati-miu are varsta ta, iar fi-su al mic are varsta baiatului tau :D

lektor spunea...

caramba, inseamna ca sint si acum foarte tineri :))

mda, presupun ca e criza de 40 de ani care bate la usa. Orice prostie poate umple paharul.

Nasol. Parerea mea e ca nu-ti vor sfatul, vor doar sa vorbeasca cu cineva pe care nu trebuie sa-l si priveasca in ochi. Poate ar trebui sa-si faca blog :)