marți, 11 mai 2010

Orasul de sticla

E prima parte din Trilogia new-yorkeza .
Auster are asupra mea acelasi efect pe care il are Murakami - imi starneste curiozitatea, desi nici stilul, nici ideile nu mi se par extraordinare. Citesc in metrou, in lift, in pauzele conversatiilor de pe internet, in general in timpii morti pentru ca nu mi se pare ca merita un timp dedicat.
Dar vad ca mi se strecoara in ganduri, ca visez mult si dens, ca atunci cand imi las mintea sa vagabondeze ajunge pe coclauri interesante.

"Estar dentro de esa música, ser atraído al círculo de sus repeticiones: quizá ése sea un lugar donde uno pueda al fin desaparecer"

(libertatea e la o aruncatura de bat)

2 comentarii:

lektor spunea...

OLE!!!

:)

nume spunea...

:) a trebuit sa editez setarile fiecarei noi postari in parte. doar cu schimbarile setarilor generale n-a vrut.