sâmbătă, 12 iunie 2010

- Congresul national e in Canare si in timpul Mondialului. Se prevede interes maxim.
- Mexicul a scos un amarat egal, in timpul asta am mancat zacusca cu niste mexicani.
- Imi placea Slawomir Mrozek pana sa citesc ce-i de capul lui.
- Noi planuri de vacanta. Statul spaniol imi inapoiaza o buna parte din bani - cam un sfert din ce mi-a retinut.
- Au plecat gagicile. Ce liniste, ce curat, ce de spatiu! Mai ales in frigider.
- Cand stateam in cartierul de imigranti primeam scrisorile vecinului austriac tiz. Intr-o zi am gasit in casuta mea postala toate facturile si scrisorile vecinilor de pe palier. Nu-mi amintesc daca i-am lasat postasului vreun mesaj de bine. In zona in care stau acum lucreaza unul la fel de istet si constiincios. Am gasit o scrisoare de la agentia pt refugiati a ONU catre un alt tiz (sunt cativa africani in zona). Am pus-o la avizier si i-am lasat scris nesimtitului ca destinatarul nu e de pe scara mea. A luat-o si dupa vreo doua zile am gasit-o la mine. Propun un examen scris pentru postasi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

de ce e congresul ?

nume spunea...

da' tu cine esti?
e congresul unei specialitati medicale.

Anonim spunea...

asta era evident. scuze pt deranj.