sâmbătă, 24 iulie 2010

Copenhaga si Göteborg

Copenhaga mi s-a parut chic, fara cosuri de gunoi, ingrozitor de scumpa. Danezii se uita fix si insistent in ochi, de parca ne-am cunoaste de undeva si-ar trebui sa ne salutam. Mananca jdemii de feluri de fainoase si-s obezi si leeeenti. Au cate un copil de fiecare mana, basca unul in carut si altul in burta.
Ma asteptam sa semene cu suedezii dar nu; au chelneri, te servesc, te ajuta, vorbesc cu turistu', mai o poanta, mai una alta, fara sa devina pisalogi.
Multi imigranti cu diferite nuante de bronz; romani si conlocuitori gramada.

Göteborgul e un orasel cochet, foarte verde, cu rare cosuri de gunoi, preturi suportabile. Vreo 6 restaurante vegetariene :) N-am incercat decat 2 ca ba erau in vacanta, ba erau de inspiratie indiana. Suedezii sunt tot aia de anul trecut: frumosi, tonici, n-au chelneri decat ca sa curete mesele dupa aia care nu stiu sa-si duca singuri tava si lucratori la birourile de drop-off din aeroport doar ca sa miste banda cu bagajul pentru care ti-ai imprimat  tu eticheta. La aterizarea in Göteborg am coborat din avion si-am luat-o catinel spre cladire, c-au considerat ca e putin de mers si n-au trimis autobuz. Tara lui "do it yourself" - o imensa Ikee.
Putini imigranti, cum am remarcat si-n Stockholm.

Pozele (turistice) sunt in albumul din dreapta, aici dureaza prea mult pana le incarc.

Un comentariu:

Cora_ spunea...

mi-a placut cladirea operei din Copenhaga.