miercuri, 10 noiembrie 2010

Catinel

Imi duc azi laptopul stricat la fnac. Mi se spune ca dureaza 30 zile pana mi-l repara si-mi dau numarul producatorului. Dupa 40 de minute de vorbit si repetat manevrele pe care le facusem deja (gasite pe situl oficial hp), imi spun ca-mi trimit acasa un cablu in 5-15 zile lucratoare, probabil 5 pentru ca stau in Madrid, nu in vreun satelit; iar daca nu-s acasa, ma duc sa-l ridic de la posta. Le-am explicat ca nu stau acasa si ca nu-mi convine programul postei, il prefer pe-al magazinului.

***
Am cerut programare la consulat pentru un nou pasaport. Mi-au dat peste 4 luni. Apoi o sa mai astept o luna sau una juma` pana e gata.

***
In urma cu 2 luni am cerut sa mi se schimbe in contractul de munca seria pasaportului cu numarul de strain ca sa nu mai am probleme la declaratia de venit; inca n-au reusit s-o faca.

Niciun comentariu: