joi, 16 decembrie 2010

Gasite in laptop:


- "Iubitafizica" de Iulian Tanase; am inaugurat ebook readerul cu ea (am aflat dimineata ca prima de Craciun s-a injumatatit si am hotarat sa n-o mai astept, am inceput sa-mi fac cadouri de pe acum)
"Ieri-noapte m-am visat statuie de argint într-un parc nesfîrşit din Bucureşti, plin de lume şi de măşti îngrozitoare. Îndrăgostiţii, nu ştiu cum se făcea, clonau săruturi ajunse pe buza prăpastiei, îşi fecundau sentimentele cu mişcări tandre, îşi jurau credinţă unul altuia ca nişte Dumnezei mici şi naivi. Eu stăteam nemişcată şi îi priveam nedumerită... 
...ce noroc să ai amprente cu talent la desen, ce binecuvîntare să am chipul tău imprimat pe toate degetele..."
- "Turist de razboi la Belgrad" de Remus Cernea; asta am descoperit-o dupa alegeri, cand ma intrebam cine-i Cernea asta si ce stie sa faca de vad atatia picati in fund dupa el. 
 "Stau in hotel cu Sorin Bogdan si Mile Carpenisan, corespondentii de la ProTv si Antena, iar George Roncea este corespondent pentru Cotidianul, dupa ce initial fusese trimis de Ziua."
- Xudoznik - nu stiu cine sunt, iar muzica de pe myspace nu are multe in comun cu asta:



Cred ca am ajuns la ei prin unul din forumurile moldovenesti pe care le frecventam in urma cu ceva ani.

Niciun comentariu: