luni, 21 februarie 2011

Stii ca ai ajuns acasa cand nu te asteapta nimeni la aeroport

Cand s-a insurat fratele meu si s-a mutat, camera lui a devenit dormitorul meu. De atunci inainte de trezire trebuie sa trec printr-o camera necunoscuta. Intr-o noapte in care ma visam intr-un pat de hotel, am incercat sa ma incovrigesc insistent si frustrant, pana am deschis ochii si m-am vazut dand cu capul de noptiera.
Fruntea lovind lemnul o simt de fiecare data cand sunt cu el - aceeasi incercare repetata si nereusita, senzatia de spre nicaieri; de pe loc dar nu linistita, ci alergand in gol.

Sau ma rog, asta am simtit cam jumatate de an. Acum in a 8a luna parca lucrurile s-au mai asezat si nu pentru ca as fi deschis ochii si m-as fi vazut unde sunt. Spontan, as zice.

6 comentarii:

Cora_ spunea...

ce nu inteleg io e daca vorbesti de acasa din ro, daca vorbesti despre frate sau despre el, cel mai cel... :)
E drept ca sunt atat de obosita ca abia vad ecranul.

nume spunea...

Casa mea e Madridul deocamdata :) Nu ma asteapta nimeni la aeroport si ma cam ia lenea sa merg cu metroul tot atat cat zbor cu avionul pana la Lisabona.

Dan spunea...

Asta mi se întâmpla si mie când plec / ma întorc (d)in vacante. Nu stiu la care "acasa" sunt. Nu dupa 8 luni, dupa 15 ani.

nume spunea...

Stau in Madrid de 3 ani.
De 8 luni fac naveta lunar la Lisabona si primesc oaspete de acolo.

Tara ailalta al carei nume nu-l scriu pe blog nici de-a naibii e casa parintilor mei, nu a mea.

Bag de seama ca mare lucru nu se intelege din postare :))

neuroanchiloza spunea...

Bine te-am gasit!:)
Mai naspa e cand "acasa", oriunde l-ai situa geografic, a devenit o notiune fara continut. Dar sunt si lucruri mai rele pe lumea asta..

nume spunea...

Bine-ai venit! :)