joi, 27 octombrie 2011

Doi conlocuitori fermecatori cantau azi la metrou "sex bomb". Shooooot meeee!!
***
Imposibil sa nu dai peste discursul lui Mihai pe peste tot pe net. 
Mi-e rusine ca nu-mi amintesc, am si cultura si memorie, dar hai poate ma ajutati: cine-a zis primul c-am luat tara cu imprumut de la copiii nostri? Stefan cel mare? Petru Rares? Au picat in fund zeci de monarhisti, vai ce frumos a spus-o... Mda.
***
O bucata de civism madrilen. Numarati cati au sarit in ajutorul caftitilor.

3 comentarii:

Dan spunea...

Eu stiu ca Delavrancea a spus în "Apus de soare" prin gura lui Stefan cel Mare ceva asemanator: "Moldova n-a fost a mea si nu-i a voastra, ci a copiilor vostri si a copiilor copiilor vostri, în vecii vecilor!", sper ca am citat aproximativ bine.

nume spunea...

Aaaahh, Apus de soare, cati au trecut... :)
Merci, deci Stefan cel Mare a fost, poate ca forma depinde de cine l-a citat.
Imi aminteam ceva de nemostenita de la parinti, ci luata cu imprumut de la copii (auzita la radio).

Cora_ spunea...

dan, ai uitat amin la sfarsit. :)))