marți, 24 aprilie 2012

Mi-e dor de D si de programul pe care mi-l facea: ma cara cu rolele pe sosele si rape, cand oboseam ne dregeam cu bere, cumpara ceva de mancare si ne mutam la mine, beam vin pana ne faceam prastie, apoi se ducea cuminte acasa. Si asa bucurestiul devenea suportabil.
De cateva ore ascult OCS pe iutub si caut un substitut alcoolului pentru ca nu pot asculta muzica romaneasca treaza (cred ca mi-am format un reflex) si nu fac fata dorului asa, pe uscat. 
Toata ziua a sunat chillout, am dormit pe el, am lucrat, am pierdut timpul, am visat la Ibiza si n-am avut nici pe naiba. Acum sunt la ocs - metodic, pe albume, in ordine cronologica - si ma perpelesc, n-am somn, beau ceai dupa ceai ca sa ma tin departe de alcool.

Retrogradez emotional: iar visez dinainte de 18 ani, ma inhiba mancarea, dorm putin. Angoasele in schimb infloresc, obsesiile asemenea, nu stiu unde o sa ajung in cativa ani. Hai niste Coma din 2002. 

2 comentarii:

Cleo spunea...

Pffff. Nu e bine sa te citesc zilele astea. Oricum, cand mananc ciocolata neagra ma gandesc la tine, ma intreb de absolut fiecare data :D cum dracu' poti sa mananci 80 de grame in trei zile, cand mie imi vine sa o mananc pe nerasuflate si are 100 g. Imi trebuie vointa de fier sa renunt, mi se face rusine...imi spun : ~nume mananca doar 80 de g in 3 zile, iar tu...~ :))
Cand imi aluneca mintea la alcool, ma gandesc la Rudolph Aspirant, locul asta e ocupat.

nume spunea...

Pai am mancat 80g in 3 zile pt ca oficial ma lasasem :)
Azinoapte pana la urma nu am baut. Azi am iesit cu colegii si nu stiu cum am reusit sa-mi urc cidrul la cap, desi era sec si nasolut si mi-l puneam singura in pahar (cam complicat).