duminică, 29 iulie 2012

Nu inteleg idiotenia asta cu drepturile de difuzare. Cum n-am televizor de 3 ani, am urmarit deschiderea jocurilor pe situl televiziunii spaniole. La minutul 54 li s-au terminat drepturile de difuzare. Haaaa?
M-am dus pe situl tvr, a facut figuri cateva minute, apoi am putut urmari pana la sfarsit.
Competitiile insa nu pot fi vazute decat de pe teritoriul bastineziei. M-am strofocat cu situl televiziunii spaniole sa vad gimnastica feminina si oha. Spaniolii sunt niste maestri ai informaticii, va spun, acum pot vedea fotbal in direct cu titlul (si adresa web) de "gimnastica artisitca feminina calificari".
Si acum ce? Ar trebui sa inghit publicitate? Pot da vreun ban cuiva, oricui, rtve sau organizatori? Care-i faza? Cine ce castiga sau pierde din asta?

LE: hai c-am reusit, cateva injuraturi cu pofta fac minuni. Hai fetele!! (baietii am inteles ca nu s-au calificat)

Niciun comentariu: