sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Azi m-am vazut cu colegul de banca dintr-a 10a, era in trecere prin Madrid. A venit cu nevasta-sa frumoasa foc si cu cele 2 fete aidoma. Si el arata bine, nu ca un viitor administrator de bloc cum vad pe fb c-au ajuns alti romani insurati. Nu-l mai vazusem din '97 si recunosc ca eram cam stressata pentru ca liceul fusese - si inca mai e - culmea snobismului bucurestean, iar eu n-aveam cu ce sa ma laud nici acum, cum nu avusesem nici atunci.
Mi-a luat mai bine de o ora si jumatate sa ma aranjez ca pana la urma sa-mi reconfirm ca vechile complexe de inferioriate fata de colegii mei "nomenclaturisti", pilosi, bastani sunt de mult vindecate.
Spre deosebire de insotitorii varului meu, pe M si nevasta-sa nu-i preocupa aerul meu conditionat sau masina pe care nu stiau daca o am; poate pentru ca si ei sunt imigranti si nu se uita in farfuria altuia.


2 comentarii:

Cora_ spunea...

cum sunt administratorii de bloc?:))

eu credeam ca urmasii nomenclaturistilor nu emigreaza(da' poate ca nu e cazul).:)

nume spunea...

administratorii de bloc sunt chei, burtosi si imbatraniti prematur. mai vad pe cate unii de varsta mea in ce hal au ajuns...

da, nici eu nu ma asteptam sa plece fosti colegi "aranjati".