miercuri, 9 aprilie 2014

Draga S,

O sa iesim din asta amandoua - impreuna, separat, odata sau pe rand - dar o sa iesim; noi de capul nostru, nu date afara. De ce pizda ma-sii ne-a apucat la varsta asta nu stiu sa zic, cand am putea sa ne plictisim de moarte ca tot omul serios la 35 de ani :)

Am o varza in cap, vreau sa scriu multe si sa-ti scriu, dar cred ca pana la urma tot despre mine as vorbi.

Am incercat cu detasarea, meditatia, reiki, am citit pana si carti de buddhism... Si-am ales vechea metoda a fugii; plec din cartier, cum am plecat din Lavapies ca sa scap de sarb si cum n-am calcat pe acolo un an ca sa nu dau ochii cu el desi se presupunea ca e plecat din Spania.
Nu stiu ce-mi doresc, nici ce mi-ar face bine, dar nu ma mai tem. Imi bat mult capul, fac scheme si tabele, intorc problemele pe toate partile, le visez si le rezolv aiurea... Apoi ca-ntr-un delir, fara sa am intentii sau control, fac brusc un gest care schimba tot. Ca si cum mi-as face prea mult curaj si m-as arunca fara sa ma uit unde. Asa am "hotarat" sa ma mut; in mai putin de o ora de cand am vazut un apartament mai mic si mai intunecos decat actualul si la fel de scump, am sunat si-am zis "da". Apoi m-am perpelit doua zile ca ce mi-a trebuit. Acum stiu c-am ales bine si c-am facut bine cand i-am zis si lui, intr-o doara vorbind de mobila, ca plec. De unde se intelege (sau se va intelege mai tarziu, veterinara a priceput din prima) ca schimb si medicul, ay ay ay :)

Timpul pe care ni-l dam amandoua sa ne vindecam se amana, nu se prelungeste, ci se amana. Eu numar 19 zile (dupa un cantec al lui Sabina) sau o luna - doua. Dupa o relatie se admit 3, dar nu cazul niciuneia dintre noi, sa nu ne intindem. Mi-e ciuda de fiecare data cand trebuie sa iau numaratoarea de la capat. Asa ca data viitoare cand ma mai apuca o sa iau calendarul, o sa innegresc zilele probabile de ovulatie si-o sa astept sa-mi treaca. Putine lucruri sunt mai penibile decat sa fii controlata de ovare. Oricum e bine ca ma tine doar cateva zile din cand in cand, nu cu lunile (ca atunci cand l-am cunoscut).

Desi pare greu de crezut c-o sa iesim zdravene din asta, putem incerca, n-avem nimic de pierdut.

Te pup.


Niciun comentariu: