vineri, 27 noiembrie 2009

(scriam in aprilie dincolo)

- mainile calde si neutre ale lui P. care-mi cereau mari eforturi ca sa nu mi-l amintesc pe tata; si multe, multe alte perechi de maini cu aceeasi atingere uniforma pe spate, de credeam ca toate or sa mi se para la fel
- mainile calde si protectoare ale colegului R. - pe brate cand mi-era frig, pe ceafa cand ma alinta
- cele jucause trecute rapid peste umar sau cot ale colegului sovin R.
- cele adictive ale sarbului cu atingerea moderata in care nu ma puteam increde
- cele autoritare ale lui O. care m-au facut sa le cred pt o scurta perioada singurele posibile
- cele fratesti ale fostului coleg de apartament R. care cersea masaj
- cele usoare ale "sefului" R. care ma mangaiau pe crestet cand faceam vreo gafa in garzi si carora le mai duc si acum dorul
- si bineinteles cele de azi dimineata care m-au prins fara ezitare, fara sa schimbe priza cand le-am refuzat cu jumatate de gura si care inca imi mai dau fiori

Niciun comentariu: