luni, 27 septembrie 2010

Pana la planul Bologna, aici era obiceiul ca toata lumea sa faca 2 ani de cursuri de doctorat. Universitatile scoteau zeci de locuri si nimeni nu ramanea pe bara. Pentru teza fiecare departament scotea vreo 2-3, dar nu stiu daca se ocupau.
Ca sa nu fiu mai prejos, m-am inscris la cursuri in 2008. In primul an am platit 1160 E si din 4 cursuri ni s-a predat unul singur; ceilalti 3 profi n-au catadicsit sa ne dea nici macar o amarata de copie xerox sau un CD sau sa puna pe internet un jaf de pdf.
In al 2lea an am platit 600 E ca sa mi se tutorizeze proiectul. A fost o profa extraordinara din spital, tot respectul.
In toamna asta am platit 100 E ca sa-l sustin. Acum ca l-am facut, l-am prezentat, am trecut examenul, trebuie sa platesc pentru o mizerie de carton care mi se cuvine.

2 comentarii:

Dan spunea...

Felicitari, nu e chiar mizerie cartonul ala printre "geniile" de-aici, de-acolo, de aiurea...

nume spunea...

Multumesc!
Aici e plin de genii, nu stiu daca doar in Madrid facultatile scot locuri pentru tot poporul sau in toata Sp. Toata lumea face cursurile, extrem de putini se inscriu sa-si faca teza. Eu n-o sa ma inscriu, nu ma strabate nicio idee geniala (si deocamdata sunt pe minus, n-am bani nici sa cer cartonul)