duminică, 24 aprilie 2011

Hristos a inviat!

Spaniolii astia se pupa si-n biserica, nu-si strang mana cand isi dau "pace" :)
La slujba de azi, preotul (acelasi de vineri) a lasat prostiile cu emigranti deoparte si s-a rugat pt Orientul Mijlociu. Asa mai merge.
La masa, intensivista ii povestea preotului ce pacienti are, un EKG, un magneziu, un potasiu, cum trage unul sa moara, cum oricum are prognostic de maxim un an... Inteleg ca ea era cea-mai-doctor de la masa si poate n-ar fi scos de la noi niciun raspuns articulat.

3 comentarii:

Dan spunea...

Cred ca am pus un comentariu aiurea. De la sticla aia mi se trage.

Dan spunea...

Si aici se pupa lumea în biserica la sfârsitul "mesei". Nu-i un obicei rau, dar e cam riscant: pupi o fetita frumoasa, dar tre' s-o pupi si pe ma-sa!

nume spunea...

Daaa, si francezii-s pupaciosi.
Imi amintesc prima oara cand am fost in Fr, la o petrecere trebuia sa-i salut pe nou-veniti. Cu primul am dat mana desi a parut ca se intinde la pupat, cu urmatorii m-am pupat. Nu stiam cum sa dreg busuiocul dup-aia, pentru ca primul salutat era chinez, ceilalti francezi. Ce-o fi zis, bietul...?