miercuri, 21 decembrie 2011

Destept ala care-a spus ca suma viciilor e constanta.
Lucrez la adictii: am scapat de cofeina, n-am incercat sa las si ceaiul (sunt la unul pe zi); dar am dat iama in ciocolata. De maine ma las si de asta :)
Insa ce ma agita cel mai tare e lipsa internetului. De cand m-am apucat de invatat - offline si de pe hartie - nu ma mai inteleg cu nimeni. Ma conectez sa caut burse sau sa trimit vreun mail urgent si esuez pe iutub si FB; pe forum mai rar de cand i-am pus pe logoreici in "foes".
Care erau aia 12 pasi de tratat adictiile?

5 comentarii:

Cora_ spunea...

eu nu cred in asta cu pasi de urmat, adica la mine nu functioneaza retetele de nici un fel, ci improvizatia. Adica eu daca as vrea sa ma las de net(ca sa invat), as pune o foaie langa calculator pe care as scrie mare: daca pierd vremea pe net, voi pica "examenul"(exemplu) si voi sfarsi lamentabil intr-un post de doi lei.
La mine ar functiona... nu stiu la tine.
Bafta

nume spunea...

Sa fie!
N-am niciun examen, invat pt ca mai am doar 5 luni de rezidentiat, dupa care o sa fiu pe de-a-ntregul responsabila de ce fac.

lektor spunea...

orice dezadictie incepe cu un pahar de vin:)

nume spunea...

Si restul de 11 pasi seamana cu primul?

lektor spunea...

pina la identificare:)