marți, 28 februarie 2012

Spun aici in fata celor 2-3 cititori ca de maine ma las de ciocolata. Nu pot continua asa, chiar daca in doua luni am luat doar un kil. Nu se poate sa ma scol din pat ca sa ma duc sa cumpar sau sa ies din consultatie intre doi pacienti si sa ma intorc mancand si sa ies apoi cu halatul patat. E sanatoasa (nu fac misto), am analize minunate dupa 2 luni de adictie incrancenata (inainte aveam perioade mult mai scurte de pierdut controlul).
Am zis ca de azi, dar dis de dimineata m-a intampinat un reprezentant farma care promoveaza un unguent cu capsaicina (extract de ardei iute) si mi-a dat o Lindt neagra cu chilly. Bre Javier, data viitoare vino cu creme sau cu pixuri.
Deci de maine; am zis.

6 comentarii:

Dan spunea...

Vorbim mâine seara...
Succes!!

nume spunea...

:)) Te vad increzator.
Maine e ultima zi de stagiu in clinica (o sa le duc de adio ceva neciocolatat). Si-o sa ma tin departe de bomboanele pe care eu cu mana mea le-am adus acum vreo saptamana si stau fix in fata biroului.
Am zis :)

(Parc-am mai promis ceva pe blog, dar nu mai stiu ce, nici cand)

Dan spunea...

Ei?

nume spunea...

:) Ntz.
Azi, din obisnuinta, am intrat sa cumpar alune si eram cat pe ce sa iau si alune in ciocolata. Dar mi-am amintit la timp.

Dan spunea...

Nu ma asteptam, bravo!!

nume spunea...

Ah, nu, ieri am mancat vreo 30 g. Acum cand zic mi se pare mult, dar cand am cumparat-o mi s-a parut o ciocolatica nevinovata.