marți, 8 mai 2012


Mai am 3 zile de munca (+ cateva de congres cand sper sa ma plimb); in total 7 in care sa-mi tin gura, sa n-o kizdesc pe toledana ca doar ea e aia care-mi cumpara cadoul de hai pa.

Guvernul PP taie de la sanatate, educatie si cercetare si da unei banci al carei sef e fost membru al partidului de guvernamant. Care sef tocmai a demisionat ca sa arunce un pic de praf in ochi.

Ginerele regelui e judecat de pe vremea fostului guvern pentru afaceri dubioase cu statul.

Din ciclul "life sucks and then you die", maine o sa vad la consultatie o tipa de varsta mea care la 22 de ani a fost tratata de melanom, cand a nascut s-a descoperit o leziune vaginala (metastaza), iar acum or s-o opereze de alte metastaze - pulmonare. 33 de ani acum, da?

Vineri e iar zi de CVuri, dar dupa paragraful anterior mi-e rusine sa ma mai plang. Deci vineri e zi de CVuri, ura!

Daca stiti o metoda de a-mi aseza creierii la loc, sa nu mai visez interviuri, somaj sau pacienti, n-o tineti pentru voi. Daca-i vorba de meditatie, vreau detalii tehnice, va rog (Cora?). Fac aiurea ce fac, cand intru in capul meu mai rau imi e, gasesc acolo tot ce m-am straduit sa uit.

6 comentarii:

Cora_ spunea...

Tehnic, nu stiu cum e sa meditezi corect, eu improvizez. Da' cica trebuie sa incerci sa iti faci vid in cap si cand vine gandul sa-l lasi sa treaca, sa-l petreci, iar tu sa ramai detasata, ca un observator. Asa zicea una din instructoarele mele de yoga, insa mie nu mi-a iesit niciodata, eu ma gandesc la ceva frumos(imi imaginez ca sunt pe plaja) si de cele mai multe ori ma ia cu somn pe covoras. Si sunt super calma pe urma, chiar daca inainte eram f. nervoasa. :)
Incearca sa te plimbi/sa faci efort fizic afara, in aer liber. Macar putin inainte de culcare, daca n-ai timp pe zi. La mine are succes garantat, dorm ca un prunc dupa. Si am mai descoperit ceaiul Verveine (Verbena officinalis). E super calmant si are un gust excelent.
Iti tin pumnii maine pentru pacienta ta si bineinteles vineri.
Pupici!

nume spunea...

Merci!
Gandurile imi vin de-a valma; daca sunt la limita somnului (mai mult dincolo decat dincoace) pot sa le rezolv, sa gasesc solutii. N-am reusit pana acum sa le las sa treaca; nu se duc de tot, ci se acumuleaza. Si acolo unde sunt stranse incerc sa intru prin metoda Silva (autodidact, ca-i 300 de euro cursul si parca nu-mi vine) si atunci ma coplesesc.

Cand eram la oncopediatrie beam un ceai relaxant, era o combinatie, dar nu mai stiu daca avea si verbena. Ma linistea UN PIC. Il beam la orice ora. Cand am terminat stagiul si stressul, a inceput sa ma adoarma. Cunosteam toate plantele din el, mai putin melissa; am zis ca de la aia o fi.
Acum beau melissa ca pe apa si degeaba. O sa incerc verbena, vad ca e alta planta, alta familie, nicio legatura.

Fac efort, ma plimb zilnic, gimnastica si uneori mai alerg. Ma calmeaza daca sunt iritata, nu trista. O sa fac mai mult :)

Te pup

O femeie spunea...

si eu recomand sport in natura. Si incredere, totul se va rezolva!
Exista un loc pt fiecare.

nume spunea...

"natura" mi-e cam peste mana, cel mai aproape e un parc in care se buluceste tot Madridul :)
altfel ma plimb zilnic prin oras si ma duc o data pe luna la plaja.

Dan spunea...

Rahat cu prune, desteapta-te române!!
Daca nu poti prin vointa proprie (nici eu nu pot, pentru ca nu se poate!), vezi cu Seroplex! Garantat 100%!

nume spunea...

auzi, pe voi va scoate saptamanal la masa vreun laborator? :) vad ca tot faci reclama.
teoretic ce mi-ai recomandat acum (si nu e benzodiazepina, ca alte dati) e bun; dar eu sunt genul adictiv si d-aia incerc sa ma tin departe.