joi, 20 ianuarie 2011

De fiecare data cand sun la banca (la un numar 900, cu suprataxa) incearca sa ma convinga sa le mai cumpar ceva. Am acceptat un card si consiliere juridica in urma cu juma de an si de atunci ma intreaba de tot felul de asigurari:
- O asigurare de calatorie, señora?
- N-am nevoie, am una de la colegiul medicilor.
- Asta a noastra asigura si rudele de gradul I...
- N-am familie aici.
- Pentru partener?
- N-am.

Azi:
- O asigurare pt carduri in caz de furt?
- Mmm... pot bloca de capul meu cardul, nu?
- Da, dar daca sunati la noi convorbirea e gratuita si ne ocupam de toate cardurile, indiferent de banca.
- Mmm (sunteti singurii care mi-au deschis cont cu pasaportul, ceilalti ma trimiteau la Imigrari)... Nu, nu cred.
- Cu noi puteti asigura si cardurile familiei, pana la 4 persoane: sot, frati, parinti.
- Mmm (iar familie si partener, inca putin si ma ia jalea)... mnu, nu.

3 comentarii:

Dan spunea...

Când mi-au furat portofelul cu toate cardurile în Barcelona, am platit de m-am rupt, cu toata asigurarea.

nume spunea...

humm dar ce'ai platit? nu merge doar cu blocat si cerut altul?
(am doar 2 carduri, ambele la aceeasi banca pt ca celelalte n'au vrut sa'mi deschida cont)

Dan spunea...

Si eu am tot doua: unul pentru plati curente si care este Visa Premium pentru ca sunt client vechi si cealalta pentru cumparaturi pe net. Sunt asigurat la amândoua. Dar pe mine hotii (probabil compatrioti, era plin pe-acolo, sa fii atenta!) m-au furat doar o data. Drept pentru care politia spaniola mi-a dat doar o dovada. Pe care am dat-o aici la prefectura ca sa-mi faca alt permis de conducere, asta era urgent, cardurile erau oricum blocate telefonic. Când am ajuns si la banca mi-au cerut dovada în original pe care prefectura n-a vrut sa mi-o mai dea. Si asa am platit iar doua carduri. Plus cartea de identitate, alta distractie pentru ca si acolo trebuia o dovada în original. Cine spunea ca în România e birocratie?