miercuri, 21 septembrie 2011

Astrologice

Azi planetele s-au asezat stramb. Cei ce lucrati cu "publicul" luati-va concediu sau casca de protectie, a inceput ticneala!
Imi spusesera colegele psihiatre ca exista perioade in care nebunii se decompenseaza. Imi explicase la inceputul stagiului doctorita cu care lucrez ca importante sunt bunele maniere si empatia cu pacientul, de unde am inteles ca auzise de cum imi sarea tandara si mi s-a facut rusine. Asa ca mi-am probat fata zen.
Azi spaniolii astia pasnici si rabdatori au devenit agresivi. Cand in sfarsit s-au terminat pacientii, a inceput sa urle infirmiera. Si cand ar fi trebuit sa fim in metrou spre casa, terapeuta, in loc sa zica merci c-o ajutam pentru ca e tuta si nu se descurca, a facut scandal de nu stiam cum s-o bagam mai repede in lift si sa fugim pe scari.

Vin ploile, ulcerul si nebunii. Nu deschideti usa necunoscutilor.

6 comentarii:

Cora_ spunea...

asta ar trebui sa fie post de luni dimineata... :))

nume spunea...

:) decat o saptamana intreaga mizerabila, mai bine jumatate

Dan spunea...

Stiu pe cineva din familie care spune ca-i sunt din ce în ce mai dragi pacientii ei psy...

nume spunea...

pe mine ma dispera familiile pacientilor psy.

Dan spunea...

Pai ezact d'aia, ca cei din familie sunt "sanatosi"!

nume spunea...

ah! :) procesez mai lent