vineri, 27 aprilie 2012

Degeaba dai cu bata in balta daca nu improsti bine. Exista o performanta a ratarii care tine de talent si nu e accesibila unui gafist oarecare.
Luati notite: ma duc sa ma prezint azi unui sef de sectie - de 3 sectii, ca sa fim exacti (reuma, trauma si a mea). El format ca traumatolog. Vede in CV c-am facut niste ani de pediatrie si comenteaza. Ma intreaba ce-mi place iar eu, oh da, ce era sa zic, doar nu oase, muschi, articulatii ce tratau ei, eu dau duma cu infantilul. Bai, si era un post liber despre care nu se stia sigur daca fusese scos la concurs sau puteau angaja ei pe cine voiau.
Apoi ma prezinta unei doctorite careia ii spune ca-mi place traumatologia pediatrica. Iar eu fleosc inca o data, il contrazic pe sef (pentru ca de fapt mi place neurologia pediatrica), dar nu mai apuc sa vorbesc pentru ca niciunul din cei doi nu ma lasa sa dreg busuiocul.

Nu mai bine iau o pauza si stau acasa? Sunt un pericol pt mine insami.

4 comentarii:

Cora_ spunea...

o fi un semn(pe principiul tot raul spre bine)... zic si eu, cu convingerea ca nimic nu e degeaba. oricum nu-ti ajuta la nimic sa te dai cu capul de pereti.
capul sus, vine si postul tau, ala care o sa-ti placa! nu rade si nu fa misto, o sa vezi! :)

nume spunea...

Sper sa fie un semn :) Nu rad, ca nu-mi vine sa rad. Locuri ca atare sunt foarte putine, majoritatea colegilor acopera concedii de boala sau de maternitate.
Cand m-am mai calmat, mi-am dat seama ca daca imi citesc aia CVul pe indelete, nu in diagonala ca la "interviu", vad ca pregatirea mea (in plus fata de aia standard) e mai ales pe infantil si pe neuro.
Partea buna a intamplarii e ca doctorita mi-a recomandat 2 spitale unde se vad copii; o sa ma duc si la alea cand oi avea o zi libera.

O femeie spunea...

bafta la cautat. Sigur vei gasi ceva - curand.
Si eu, ca si Cora, zic ca fiecare are locul lui. Poate azi il vei gasi.

nume spunea...

Sa fie! :)