vineri, 19 octombrie 2012

Un spital public din nordul orasului organizeaza o data pe an o conferinta gratuita, sponzorizata de pharma. M-a trimis sefa auzind ca-i (si) despre evaluarea handicapului. M-am dus pentru ca era ocazie de socializare, intalnit fostii colegi, vazut pe unde au ajuns altii, cunoscut lume noua, pupat sefi vechi sau potentiali. 
Am primit maculatura multa, am reusit sa pun mana pe trei fursecuri obosite de pe ultima jumatate de platou si pe-o cafea de pe fundul termosului in penultima ceasca. Si pentru ca s-a prelungit cu o ora, in locul don'soarelor care au plecat acasa cand au terminat programul, a plimbat microfonul un angajat al spitalului. La sfarsit ne-am luat singuri diplomele pentru ca nici impartitorii lor nu faceau ore suplimentare.

(Colegul canar si-a adus, prevazator, un sandwich. Colega manchega, niste covrigei. Eu, doar ideea c-o sa-mi iau micul dejun acolo.)

3 comentarii:

Dan spunea...

Desi câstiga din ce în ce mai mult, laboratoarele de medicamente nu prea mai au voie sa cheltuiasca mult, totul e subtirel...

Cora_ spunea...

Te previn, azi sunt spirituala rau.
Al naibii canar, putea sa-ti dea si tie cateva "firimituri" din sandwich. :)

Si ce calici aia de la "pharma"... ar merita sa prescrieti numai medicamente de plante. :)

nume spunea...

Laboratoarele castiga din ce in ce mai mult? hmmm
O treime din buget, imi spunea un coleg, e pentru formarea medicilor. Din pacate am aflat tarziu, abia in al 4-lea an de rezidentiat.

Cora, sandwichul era cu carne, nu mai mananc de 7 ani. Oricum, eram asezati in fata, "la miopi", mi-era jena sa mananc :)