sâmbătă, 2 martie 2013

1. Merci, Cora, sa traiesti!

2. Unspe lucruri care vreau sa se afle? Anul asta o sa fac mucenici - muntenesti ca mama sau oltenesti ca bunica-mea paterna daca gasesc reteta pe net. Uite c-am zis deja 3 lucruri despre mine.
Am 5 ceainice si parc-ar mai fi loc.
Nu ma mai tine stomacul la cafea, alcool, picant, prea mult ceai (inca 4)
M-as muta la tara daca mi s-ar da casa si pamantul, io n-as cheltui pe asa ceva; mai bine un apartament mizerabil, dar vacante faine.
Azi i-am luat mancare vegana motanului.
Nu suport pacientii care vin direct din carciuma, mirosind a alcool si a mancarica.

3. Raspund la intrebarile Corei:
De ce va e frica in viata? - De boala. Si pe locul 2, de mancare.
Ce va enerveaza cel mai mult la domneavoastra? - Ma enerva vocea, dar de cand cant cu castile in urechi sunt perfecta. 
Cu ce va incarcati bateriile? - Plec din oras.
Ce va place cel mai mult la poporul roman? - M-am gandit toata saptamana, pe cuvant; cred ca cozonacii.
Si "alternanta deal-vale", vorba lui Blaga, tensiunea dintre sedentar si nomad, "agricultorul care-l ucide pe pastor", vorba lui Noica - nu ca mi-ar placea, dar imi clarifica niste lucruri. 
Regrete? - Ca n-am reusit sa ma inteleg cu tata. Dar inca nu e timpul pierdut.
Cea mai mare dorinta pe anul viitor? - Sa cada guvernul. Mi-as dori si un post de munca mai bun, dar mai intai sa cada guvernul.
Ce va nemultumeste cel mai tare? - Prostul fudul. Si coruptul fudul (sa cada, deci, guvernul).
Ce v-ar face fericita maine? - O luna de vacanta.
De ce-mi este cel mai dor? - La asta am uitat sa ma gandesc. Cred ca de perioadele in care imi faceam planuri. Acum nu prea mai sper nimic, asa ca oha planuri. 


4. Nu stiu 9 persoane care sa-mi citeasca blogul, ma opresc aici.

Si iau o pauza de net mai lunga, sa convalescez. Mi-am cumparat azi 4 carti de Culianu, asa ca v-am pupat, sa fim sanatosi!

Un comentariu:

Cora_ spunea...

Te pup si te astept. Nu te grabi!
Sa gasesti o cale de a-mi spune ce-ai citit si cum ti-a placut.