sâmbătă, 26 iunie 2010

- Anul trecut ne-am flocait cu traumatologii pentru ca aia micii ai lor nu voiau garzi de chirurgie, le voiau pe-ale noastre. Anul asta s-a intors lumea cu fundul in sus si fac chirurgii garzi de trauma; in locul nostru evident.

- Pentru ca ma asteapta vremuri prospere (salariu mai mic, garzi mai putine) si in consecinta dieta variata (linte dimineata, la pranz si seara), toata luna iulie o sa haladuiesc. Zece zile in Scandinavia sa-mi amintesc ca lumea poate fi normala. Restul la Mediterana, ca doar eu mi-am ales-o. ¡Que me quiten lo bailao!

- Ieri, in locul meu de veci - cinemateca: in stanga una ii povesteste prietenului gay cum s-a despartit de iubit. In dreapta unul ii arata gagica-sii "ganglionii" (??) de pe spate si ii spune ca crede ca are o tumora. Jalea care m-a dat afara din casa a disparut si ma simt zdravana printre atatia dilii.

- Azi Drum Parade in Madrid; joi am intrebat pe FB 16 persoane daca mergem; pana acum mi-au raspuns 4 dintre care 3 nu pot. Cu a 4a nu stiu daca am iesit vreodata, in orice caz nu in ultimii doi ani. Am o viata sociala extrem de interesanta, din ce in ce mai.

6 comentarii:

lektor spunea...

FB???

vreau si eu.

nume spunea...

ha? ziceam de cartea cu moace, aia in care barbatii familiei Lektoreanu aveau tricouri cu Superman :) Tu despre ce vorbesti?

E scumpa mancarea in danezia? In capitala, zic

lektor spunea...

da, ca in stockholm.

Cora_ spunea...

Aha, 10 zile in scandinavia si restul la mediterana... nu ma iei si pe mine? Promit sa fiu cuminte si sa mananc tot. Sau, ma rog, sa nu mananc mai nimic, daca asa trebuie. :)
Vacanta mea de anul asta se reduce la: renovari, mutari, renovari. Voi incerca pentru prima data un nou sport: tunsul gazonului. Ce palpitant! :)

nume spunea...

:)
eh, asa-i cand iti merge bine, tunzi gazonul.
dar de ce faci asta in vacanta? trebuie sa stai cu ochii pe muncitori? sau dai tu cu bidineaua?

Cora_ spunea...

Mai rau, muncitorii suntem noi. Cred ca dupa experimentul in curs ma voi reprofila: decorator-montator de bucatarii(tout inclus) si montator de scari interioare metal-lemn, design modern. Ieftin si bun!
Si acum, pen' ca aici vara nu-i ca iarna... adica -35 cu vant... :)
Oricum, vacanta frumoasa si pune poze pe blog, sa ne bucuram cu totii.