miercuri, 2 iunie 2010

Nelamuriri din garda

- Ce e in capul asistentelor care ma suna in zorii zilei ca sa mangai pe crestet un pacient care n-a dormit toata noaptea?
- Ce legatura e intre radiologia de la parter si sala de mese de la subsol in care tacamurile par magneti?
- De ce, indiferent ce mancam (legume crude, mancare gatita, friptura...), toti avem diaree a doua zi?
- De ce in camera de odihna temperatura e ori sub 15º, ori peste 30º?
- Ce e in mintea ospatarului de-mi cere tichetul de masa sambata?
- De ce imping eu scaunul cu rotile, iar infirmiera imi spune unde sa asez pacientul? N-ar trebui sa fie invers? Si n-ar putea sa schimbe ea cearceaful?
- De ce infirmierul, desi se scarpina toata ziua la oua, se simte jignit cand il trimit dupa radiografii si-mi zice ca asta e treaba brancardierului?
- De ce infirmierii nu stau in zona in care se presupune ca muncesc, de trebuie sa-i strige la 3 noaptea prin megafonie?

Un comentariu:

Cora_ spunea...

Imi dau si eu cu parerea:

1)De ce, indiferent ce mancam ... toti avem diaree a doua zi?
O fi bucataria aproape de laboratorul de culturi bacteriologice?
2)De ce infirmierul, desi se scarpina toata ziua la oua... si-mi zice...
L-o fi mancand si limba si'n partea de jos in acelasi timp? :)