luni, 11 iulie 2011

Nesaratii aia de la biroul domnului tiz au zis ca Belgia e plictisitoare. Nici eu nu aveam asteptari prea mari, dar am ales-o pentru ca era o tara pe care nu o cunosteam.
Bruxelles ne-a placut mult (mai ales lui), la fel si Antwerp (mai ales mie); Bruges si Gant dragute (sa traiasca cine le-a facut turistice, 3 euroi cafeaua in Bruges). Olandeza ma-sii fara traducere; spanioli la tot pasul imposibil de ignorat - galagiosi, nesimtiti (in strainataturi, nu la ei acasa), umpland cu vorbaria vagonul de tren; belgieni nespalati, trenuri semi-imputite.

La 6 dimineata scandal in strada, un golanas urland la un mulatru, dandu-i tarcoale, lovindu-l cu o bicicleta si amenintandu-l cu pumnul, celalalt tacut si nemiscat. Cearta era destul de angoasanta (iar eu suficient de barfitoare) incat am stat sa ma uit la ei din camera de hotel, asteptand sa plece mulatrul ca prea statea ca prostul. Cand golanasul s-a intors, mulatrul s-a aplecat, a scos de sub cracii pantalonilor 2 chestii rosii, le-a bagat sub tricou si s-a incheiat la jacheta. Au plecat impreuna, mai bine, ca nu stiam ce sa fac, sa continuu sa ma uit, sa dau un telefon... Bine am venit la Rotterdam!

Niciun comentariu: