sâmbătă, 30 iulie 2011

Sindromul postvacational

Anul trecut m-a tinut vreo 3-4 luni, dar eram lulea si departe, iar Scandinavia nu ma vindecase. 
Anul asta am avut multe momente in care as fi vrut sa fiu singura, sa calatoresc de capul meu; atat de intens mi-o doream incat si-a cautat bilet de avion sa se intoarca acasa. M-am vazut linistita cand isi cauta zboruri; m-am gandit ca mi-a trecut si ca vechea metoda a salepgiului* poate iarasi functiona. 


La intoarcere am constatat ca zilele s-au scurtat prea repede, ca am garda a doua zi de lucru, ca Zapatero a mutat alegerile din martie in noiembrie anterior, ca-mi raman noua luni jumatate de contract, ca iar ma plimb bezmetica prin casa pentru ca mi-e dor de el, ca nu vreau sa ma mut in tara lui pentru ca prea seamana cu aia din care am plecat (doar ca acolo n-am nici familie, nici prieteni, nici colegi de facultate), ca mirosul de mare din haine se transforma in putoare dupa o zi, ca singurul alcool din casa e o tuica, ca iar ma gasesc ai mei intr-o lunga pasa proasta din care n-or sa ma scoata cu nimic si-or sa creada ca e din cauza lor.


*Chira Chiralina:
— Ah! Barba Iani, ce plină de dezamăgiri e viața! am hohotit eu, prăbușindu-mă pe umărul singurului meu prieten pe care îl aveam.
— Nu știai asta, Stavrache? Ei bine, afl-o acum! Până una-alta, caută ibricele de salep, hai să ne strângem catrafusele și... la drum! Să plecăm: pământul e plin de frumuseți!

7 comentarii:

Dan spunea...

La mine e mai grav sindromul prevacational. Imediat dupa ce ma întorc încep sa ma gândesc la urmatoarea.

nume spunea...

Prevacational imi sarea tandara din orice si ma certam cu toata lumea :) Acum imi regret un pic iesirile, dar luni o iau de la capat, ce-i aia garda a doua zi de lucru?

Anul trecut postvacationalul m-a tinut mult pt ca plecam un sfarsit de saptamana in fiecare luna si numai la asta ma gandeam, orice altceva ma incomoda.

Cora_ spunea...

la mine e simplu, n-am vacanta, n-am de-asta de zici tu :)
vacanta mea de vara e in noiembrie.

nume spunea...

Ai deja planuri pt noiembrie, stii unde te duci?

Cora_ spunea...

avem o invitatie la Tampa in Florida, ne gandeam la altceva, dar invitatia n-a picat chiar rau. :)

Dan spunea...

Azi am luat vacanta si cu un minut înainte de a pleca am lasat de facut ceva, cuiva (prin mail), pe perioada absentei mele. Ca sa evit sa ma confrunt în direct cu o reactie eventual nagativa, am plecat imediat.

nume spunea...

:)) Eu cred ca n-o s-o faca, mai intai o s-o amane pt ca esti in vacanta si nu-i graba, apoi n-o sa-o mai pese.
Vacanta placuta!