sâmbătă, 15 octombrie 2011

In prima vara aici multele ore de soare pe zi ma oboseau; funcionam de seara cand afara era inca lumina si 33º. Mi-a trebuit un an sa ma adaptez regimului de lumina (nu si celui de viata spaniol, cu asta inca am probleme).

Nu credeam ca ajung sa zic ca m-am saturat de vara asta indiana nesfarsita*. As umbla tot anul in sandale, nu zic nu, dar m-am saturat de cele treij´ de grade si de soarele stramb de toamna. Mi-e dor de-o dimineata senina de iarna, sa intre pe geam o lumina alba-alba din care sa inteleg ca a nins.

*localnicii o numesc vara lui San Miguel (serbat pe 29 septembrie) sau a lui San Martin (pe 11 noiembrie abia)

2 comentarii:

Cora_ spunea...

te invit eu macar 2,3 saptamani la Montreal, prin ianuarie asa... da' promiti sa dai zapada???

nume spunea...

:) dar de ce s-ar lupta cineva cu zapada? oricum pierde