miercuri, 5 octombrie 2011

Un pic de punctualitate romaneasca

(daca tot m-am plans de-a altora)

In primavara m-am lasat inscrisa pe lista de e-mail a Consulatului, poate-mi trimit vreo stire interesanta.
Azi 5 octombrie primesc un mail bilingv in care mi se spune ca se deschide o librarie temporara in ICR Madrid intre 1 si 7 octombrie. Mai aflu ca pe 28 si 29 octombrie la Institutul Goethe va fi prezentat un scriitor roman de limba germana, apoi ca pe 26 septembrie (??) la Casa Sefarad se va vorbi despre cativa scriitori romani de traditie evreiasca.
Partea spaniola a e-mailului, cu accente bine asezate, dar nu cu toate literele alfabetului incluse, imi spune ca anul asta e al anusului literaturii romane in Spania (ano in loc de año).
Noi sa fim sanatosi!

3 comentarii:

mirela spunea...

daca literatura romana are un anus, inseamna ca are si alte orificii, mai nobile ;)

nume spunea...

o gura de rai :)

Maria spunea...

Foarte tare :)