joi, 19 iulie 2012

19 iulie 2012

Cand e vorba de un protest, spaniolii sunt punctuali, ba chiar vin din timp sa prinda loc in fata. Ia si cauta medicii printre toti astia:



Am gasit un grup mic in care nu cunosteam pe nimeni, prins intre doua grupuri de d-astia:
Ihim, de comunisti (se vede si un steag republican). 
Cam pe unde incepeau politistii protestatari, am mai gasit cativa din sanatate si o fosta rezidenta. Alte trei colege cautam eu, dar n-a fost chip. 
Ne-am tarat spre Cibeles moarte de cald si de sete cot la cot cu cativa din invatamant, am strigat "sa-si bage-n cur reforma laborala", peste partea cu "Spania muncitoreasca" am sarit, sa ma scuze, si la fantana am facut dreapta si m-am dus acasa pentru ca maine lucrez - la particulari, sfanta ipocrizie (depinde).
Politia in timpul liber:



Niciun comentariu: