duminică, 30 septembrie 2012


La multi ani, Rudolph!
Din partea mea:
1.  Cati ani ai avea daca nu ai sti cati ani ai ?
Cand ma ascult ce vorbesc, parca intineresc :) Sunt inca imatura.
Cand ma vad in oglinda, corespund varstei.    

2.  Daca speranta medie de viata ar fi numai de 40 de ani, ce ai face diferit de ce faci acuma?
As petrece mai mult timp acompaniata. Uite, ieri am chiulit de la o petrecere.
 
3.  Cu cat ai contribuit procentual la cursul vietii tale de pana acuma ?
Avand in vedere ca din cei 33 de ani, doar in ultimii 4-5 am decis eu, cam putintel.    

4.  Exista vreun lucru pe care il faci cu totul altfel decat crezi ca il fac alti oameni ?
Mancarea.
   
5.  De ce crezi ca lucrurile care te fac pe tine fericit nu ii fac pe toti ceilalti la fel de fericiti?
Fericita-fericita? Sau multumita?
Fericirea e cam ca starea de sanatate, cred ca in mare parte avem toti nevoie de aceleasi conditii.
   
6.  Exista vreun lucru inutil in jurul tau pe care este cazul sa il arunci ?
Pedala clapelor, acum am vazut-o. Am incercat-o o data, e invers fata de cea a unui pian (scurteaza sunetele, nu le prelungeste).

7.  Ce este mai rau, sa plece un prieten de langa tine, sau sa pierzi prietenia cuiva care traieste aproape de tine?
Sa pierd prietenia.
   
8.  Pentru ce lucru anume te simti cel mai recunoscator ?
Ca suntem sanatosi.
 
9.  Ti s-a implinit deja pana acuma cea mai mare spaima ?
Nu - boala grava.
 
10. Cand a fost ultima oara cand ai mers in intuneric calauzit doar de lumina blanda a unei idei in care credeai cu adevarat ?
In iunie.
   
11. Ai fi de acord ca sa traiesti cu 10 ani mai putin daca ai putea deveni ff frumos sau ff faimos ?
Nu.

12. Ce ai face diferit daca ai sti sigur ca nu te va judeca nimeni pt ce faci ?
Ehh :) Cred ca mi-as lua lumea-n cap pt un an, fara sa dau telefoane si mesaje ca-s bine, fara sa trimit mailuri. Mi-e dor de zilele in care nu se preocupa nimeni pt mine (cu ai mei vorbeam devreme, apoi plecam din casa). A durat putin, la inceputul sederii in Madrid.
   
13. Oare peste 5 ani iti vei aminti ce faceai azi ? Dar ieri ? Dar alaltaieri ?
Ce fac azi da, pt ca am de gand sa ma duc la 2 expozitii si un film. De ieri si alaltaieri n-as avea ce sa-mi amintesc.

5 comentarii:

Cora_ spunea...

La multi ani, Rudolf!

@Nume, m-ai binedispus cu leapsa ta. As face-o si eu, da' nu pot, ca sunt deja moarta, conform punctului 2.:))

Cum au fost expozitiile?

nume spunea...

Expozitiile au fost slabute spre proaste :) Dar m-am bucurat sa intru (pt prima oara) in spatiile expozitionale - Palacio de Velázquez (fara nicio legatura cu pictorul) si Palacio de cristal.


nume spunea...

Despre expozitie aici: http://www.museoreinasofia.es/exposiciones/actuales/nacho-criado.html

Cora_ spunea...

Mie mi-au placut "instalatiile" cu metal oxidat si sticla sparta, deh, o fi de la inginerie. :))

Si e f. interesant Palacio de cristal. Maine o sa am primul curs "adevarat" de arhitectura, sunt nerabdatoare ca un copil.:)

nume spunea...

desi nu mi-a placut expozitia, am facut poze pt ca instalatiile dadeau bine in spatiul de expozitie.
acasa am constatat ca uneia i-am pozat doar titlul pt ca mi-a placut (piesa nici nu mi-o amintesc):
"intre plecare si sosire singura aventura posibila e naufragiul" :)