miercuri, 19 septembrie 2012

Urmarea

Rezulta ca noile mele colege, functionare, menopauzice, dilii (unele cu acte, unele inca fara) au fost azi mai intelegatoare si "suportive" (a naibii traducere) decat fostele 2 sefe din centrul de copii care nu mi-au raspuns la email. Fostei coordinatoare i-am scris aseara pt ca n-avusesem timp sa-mi iau la revedere de la ea. Fostei sefe care-mi propusese un 25% de zi de munca, i-am scris azi la prima ora sa-i spun ca nu mi se face "compatibilizarea" celor doua joburi.
Noua sefa, cand m-a vazut cu nervii la pamant si cu ochii umflati de nesomn si griji, a sunat consejeria si i-a pizdit un pic. Cateva minute mai tarziu am fost sunata si mi s-a zis cu un ton calm si spasit ca actualul loc de munca e sigur si fostul - rezolvat. Insa permisiune pt 25% nu pup, iar ca liber profesionist ar fi de discutat.

Niciun comentariu: