luni, 20 mai 2013

Conferinta azi cu fandositii aia din justitie despre evaluarea handicapului in fibromialgie si oboseala cronica.
Moderatoarea a venit intr-un beetle roz ca un milkshake de capsuni. O jurista a coborat atat de tantosa dintr-un taxi de-am crezut c-a gresit adresa.
Presedinta de onoare a nu'sh carei asociatii de fibromialgice era Printesa, asa ca trei colege dintr-un alt centru s-au imbracat in culorile Spaniei republicane, dar La Leti nu ne-a onorat. Pacat.
Magistratii au intrat in sala si s-au asezat la poza, 'na seara, 'na seara, camere, blitzuri, agitatie, ilustrii tepeni in scaune ca niste divi si dive, vai vai.
De incalzire a vorbit singurul medic invitat, un neurofiziolog care ne-a explicat printre altele ca exercitiul prescris e un tratament foarte util, doar ca urmatorul diapozitiv vorbea de taichi si qigong (n-am inteles cine-l prescrie), iar ultimul despre echipa medicala din care lipsea taman ala de recuperare.
Dupa cafeluta a vorbit o magistrata din Cantabria, monoton, circular, fara semne de punctuatie, dar privind direct in camera din stanga, apoi in cea din dreapta, insirand date si sentinte din comunitatea ei autonoma, timp in care am scris un mail, am frunzaritul FBul, m-am dat pe-un forum, iar cand in fotoliul de div s-a asezat judecatorul, am citit in diagonala stirile.
Multe fumuri, zero informatie, taiat venele in lung.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Da de ce n-ai plecat?Iti da diploma si puncte?

nume spunea...

Diplomă da, puncte nu. Era şefa mea acolo şi eram în timpul programului de lucru, ea e cea care îmi da ok-ul când cer să mi se scadă orele de "formare" din alea de muncă.

Unknown spunea...

Pai nu asa se taie venele corect, pe lung!?

nume spunea...

"corect" e conform scopului: ti le tai demostrativ sau chiar vrei sa-ti faci rau.