joi, 16 decembrie 2010

Liniile verzi...

... sunt rosii. Numerele 90... sunt serviciile tehnice ale firmelor care nu-si fidelizeaza clientii, ci ii taxeaza pe fraierii care au nevoie de ajutor.
De exemplu, daca banca mi-a trimis un CC prin posta in urma cu 6 luni si a uitat sa-mi dea ulterior PINul, sun la un 900... Altfel cardul foarte bun, extrem de sigur, nici pe internet nu-l pot folosi. PINul ma intereseaza mai putin,  nu prea gasesc locuri in Spania in care sa-mi fie util.
Sau daca fiscul trebuie sa-mi inapoieze o droaie de bani si stie asta degeaba de 6 luni, sun la un 900 pentru ca pe internet nu ma pot plange. Adica pot, dar nu se trimite formularul.
Sau daca mi se strica laptopul cumparat in urma cu 5 luni si fac toti pasii gasiti pe situl oficial pana ajung la "contactati producatorul", sun la un 900 ca sa repet timp de 40 de minute tot ce am facut deja.

Niciun comentariu: