duminică, 22 ianuarie 2012

Am visat, in sfarsit, casa noua. Era la munte si avea gradina; eram cu ai mei si cu tizul. Ei voiau sa plece, iar noi sa ramanem.
In viata reala tizul imi da senzatia de "acasa" in ambele sensuri - in cel bun si-n cel rau. Nu e pentru ca ma freaca la creieri ca vrea copii. E pentru ca dupa ce si-a renovat apartamentul a continuat sa foloseasca mobila veche a parintilor. Cam cum foloseam eu in bucale cestile bunicii.
Cand ma mai apuca dorul de duca ma gandesc ca asa greu imi era si cand ma desparteam de ai mei. Si ma vad ca am supravietuit. Si ca m-am refacut - oarecum oloaga, dar merg si asa.

***
Dupa 7 saptamani in care s-a luptat cu statistica, N. i-a dat dreptate.

***
Dorm putin si-s cu creierii zdrente. Si daca dorm 9 ore in fiecare zi sunt la fel; asa ca la ce bun?

***
Trebuie sa ma duc in bucale. Sau sa ma vad cu prietenii oriunde. Cu aia vechi cu care vorbesc aceeasi limba - anume acelasi tip de umor si de ironie. Avertizeaza Blaga ca "Anii se vor lungi/ incet, incet, cu tot mai mari pasi/ de la oras la oras".

***
Visez mult si placut; ma trezesc tamp-optimista si pe parcursul zilei ma deprim; apoi noaptea o iau de la capat. O sa incep sa-mi notez concluziile, pana acum mi-a mers bine cand am tinut cont de ele. Si-o sa fac rost de un Murakami sa-mi puna creierii la loc.

***
Incredibil cat de putin imi doresc! Azi as fi vrut doar un film politist (sa nu ma solicite emotional) si un ceai. Si de saptamani bune nu-mi doresc mai nimic. Ma afund in ganduri din care cu greu ies la suprafata cand mi se cere; as sta acolo o vreme - e cald, liniste si slab luminat.

***
Ma ia jalea ca o durere de burta - extrem de biologic, nu stiu de unde mi se trage si ce sa fac cu ea.

6 comentarii:

Cora_ spunea...

stii ca-mi place postul asta? mult! pentru ca nu e prefacut-optimist, nici negru-pesimist ca altele. pare sa-ti fie bine, in general.

eu cred ca e de bine ca "tizul"(ma intreb de mult de ce-l numesti asa :)) ) nu a schimbat mobilele, asteapta sa le schimbe cu tine, probabil. daca nu, ii vei sugera tu, cand va fi cazul. :))

la ultima fraza voiam sa raspund printr-o intrebare, dar ma abtin, ca suntem totusi in public... :)))

zi buna, ai grija de tine!

nume spunea...

aoleo, am avut posturi negru-pesimiste?

ii zic tiz pt ca e :) ne cheama la fel, pe bune.

o zi buna!

nume spunea...

ce intrebare, ce-i cu ultima fraza?
initial scrisesem "vine depresia ca o durere de burta", dar m-am razgandit, "depresia" e un diagnostic si nu mi l-am pus.

Cora_ spunea...

"Ma ia jalea ca o durere de burta - extrem de biologic"

ma gandisem eu la alte alea cu durerile de burta - biologice... :)

negru-pesimist e un epitet... si avem fiecare posturi din astea la un moment dat. :)

nume spunea...

voiam sa zic ca din senin ma simt prost. nu c-as fi suparata sau stressata si atunci e reactiv si normal, ci brusc si fara motiv, ca si cum s-ar fi dereglat ceva, ca si cum ar fi ceva fizic, nu psihologic.

O femeie spunea...

cunosc un doctor, poate te ajuta cu diagnosticare :))).
De obicei perioada de iarna e mai depresiva, o fi de la lipsa de soare, de la ziua mica, astenie sau post-efectele noptii de revelion :).