vineri, 3 februarie 2012

La Farola - "el periódico que da pan y techo"* - costa 2 euro si e vandut de "somerii in dificultate" (zic ei), adica practic de negri. Fiecare vanzator castiga un euro pe exemplar. Am vazut lume dandu-le bani fara sa cumpere, dar mi s-a parut jignitor.
Prima oara cand am cumparat, a fost de la unul tacut, lipit de peretele centrului comercial, nu asezat in usa si salutand "HOOOLAAAA!!" cum fac majoritatea;  m-a intrebat de unde sunt; am uitat de unde era el. Acum in acelasi loc e altul, la fel de nevorbitor si discret. Ieri m-am oprit sa cumpar; am scos toate monedele, am numarat pana la 1,7 si i-am intins un bilet de 10. Mi-a zis ca n-are sa-mi dea rest si sa-i dau banutii, ca-s suficienti.
Cum vine asta, ca unul care n-are dupa ce bea apa, sa-mi vanda un ziar de 2 euro mai ieftin?
(O fi fost o strategie de marketing, nu stiu :) Am schimbat la vanzatorul de gogosi si i-am dat diferenta)

In lumea civilizata se procedeaza asa.

*ziarul care da paine si adapost

5 comentarii:

Dan spunea...

Ma bucur ca ai spus "asta". Sa vezi ca o sa te simti mai usurata si indiferenta. De fapt asta-i solutia.
Nu-mi permit sa vorbesc despre tine, dar eu, de când sunt mai nesimtit, dorm mai bine.

nume spunea...

Nu inteleg la ce te referi; la ce sa devin indiferenta?

Dan spunea...

Ai pus un link la mine. Si noi tragem ca tine. Dar vorbim, povestim si la altii, ne calmam si cu timpul devenim indiferenti la mârlaniile "concetatenilor".

nume spunea...

ah, ok :) Credeam ca de african vorbeai.

Dan spunea...

Nici vorba, africanii, guadelupezii, arabii sunt OK pentru mine! De colegii mei vorbesc. Cu frantzujii e mai greu...