miercuri, 8 februarie 2012

La noi in sat la club is dansuri

Mi-e dor de-un concert Zdob si Zdub; dar ma ia jalea cand ascult albumul nou - in engleza, fratii mei estici??? omaigad!
De la "Tabara noastra" incoace sunt din ce in ce mai slabuti. Ba cel mai mult imi place "Hardcore moldovenesc", asa in rusa cum e (ca tot intreba Cora ce muzica bastineasca ascultam). Problema cu nostalgia e ca doar putin s-o adulmeci si naiba te-a luat. Iata de mai bine de trei ore ma dau pe iutub si-mi tratez adictiile cu tuica, vin n-am, scuzati derapajul. 
Nu-i zi in care sa nu-mi vina amintiri de-a valma, inainte de a adormi mai ales. Azinoapte pe pragul de dincoace al somnului a fost vocea lui Pitis - se potrivea cu dealul inverzit ca-n teleenciclopedia. 

Am si nostalgii noi, de cand eram recent sosita si totul mi se parea posibil; astea ma tin lipita de Madrid si ma fac sa traiesc mai mult in capul meu decat in oras.

Am si mixte -  m-am dus singura la Barcelona in turism si ca sa nu par crescuta in padure, mi-am sunat colega din ultimul an aflata in stagiu acolo. Ne-am intalnit toti 3 (ea cu barba-su, cubanezi amandoi) si am ajuns, nu stiu cum, intr-o bomba pe o straduta perpendiculara pe Ramblas, in care puneau muzica din anii `80. O cunoasteam de 8 luni (pe barba'su deloc), dar asta pt caraibi e cam de juma de viata. Recunosteam toti trei melodiile de la primele acorduri; erau din copilaria noastra comunista (fiecare cu a lui, dar cat de asemanatoare), ne povesteam despre casetele inregistrate cu muzica de dincolo de granite, despre videoplayere. 

Am tot cautat o melodie de incheiere ca sa termin odata cu tuica asta ca sa nu miroasa maine de la o posta, nu stiu, fiecare pt sufletul lui.

4 comentarii:

Cora_ spunea...

la ora asta cand am ajuns eu acasa, tu dormi deja si tot ce sper e sa dormi bine si sa visezi frumos. macar atat sa faca tuica aia.

eu vineri seara ma simteam frate/ sora/ ceva acolo(da' apropiat) cu actorul ala din piesa de teatru, numai pentru ca era ucrainian care traise in comunism... si avea aproape aceesi varsta cu mine.
problema e insa ca daca as trai in RO, as fi nefericita rau de tot, asta e sigur...

nume spunea...

da' cine si-a pus problema de trait dincolo? :)
nostalgiile sunt bune doar daca raman netratate, altfel se-alege praful si de ele si de noi.

Dan spunea...

Sorry ladies!

nume spunea...

dan?