miercuri, 1 februarie 2012

Sunt acum intr-un stagiu in care ma simt ca acasa - asa ceva n-am mai vazut din bastinezia.
Seful locului imi scoate intr-o zi cafeaua din cuptorul cu microunde in timp ce se incalzeste ca sa-si puna el ceasca. Una dintre infirmiere trece azi punga cu migdale prin fata tuturor invitandu-i, doar pe mine ma sare.  Terapeuta mica si razgaiata - iubita fiului sefului meu - autoritara cu pacientii de-mi vine s-o iau la palme, ridica tonul si mai si cand vrea sa intrerupa conversatia altora si simte o placere deosebita in a-mi incuia usa si a ma lasa sa astept. Rezidenta de cardio nici nu ma saluta; da' ma rog, o stiu de cativa ani si n-a fost o simpatica de la bun inceput.

3 comentarii:

Dan spunea...

Nu-i mai compara cu cei din Bastinezia, cum spui tu. Daca acolo mai face cineva asa ceva, o face din nesimtire. In "strainezia" o fac din rautate si xenofobie. Iar criza asta nenorocita nu face decât sa le accentueze tot ce au mai urât în ei. Si au, sa fie primit! La noi greutatile i-au unit pe oameni, politica este cea care-i dezbina acum.

nume spunea...

Crezi?
Stiu si io... Cand mi se pare ceva dubios, imi intreb colegii rezidenti. Acum n-am apucat pt ca-i vad foarte rar. Dar inainte de a crede ca au ceva cu mine, ma conving ca nu-s doar prost crescuti.

O femeie spunea...

stii ce e culmea? amica mea medic zicea ca in spital in Ro devenise paranoica: avea impresia ca toti colegii o vb pe la spate.