duminică, 25 decembrie 2011

Dar noi am fost la Europa cu tabara noastra si am baut jin

N-am "comfort food" de Craciun si nici chef sa repet sau sa ma scuz daca nu. Anul asta m-au invitat niste ieseni - colega si familia ei. Credeam ca in afara cafelei de duminica n-am nostalgii culinare, doar preferinte. Ei, da: halit telemea de oaie; baut tulburel adus cu autocarul; indopat cu sarmale de post; baut tulburel; papat cozonac facut in casa; baut tulburel; razbunat astfel pentru 4 toamne abstinente. Baut apoi pentru cele ce vor urma. La final niste tulburel in caz ca nu le mai apuc.

4 comentarii:

Cora_ spunea...

tulburelu' asta e rosu? ca de bun, creca e bun... :))

nume spunea...

aproape negru. mirosea a must din struguri mici si negri de ma-nnebunea; de fapt dupa cat am turnat in mine fara sa ma ametesc cred ca era mai degraba un must vechi decat un vin nou.
lor nu le placea cine stie cat, il beau toti sprit sau calimocho si suspectau vecinul ca in loc sa le trimita vinul lor, le-a trimis din al lui :)

lektor spunea...

n-am inteles niciodata cum de oamenii trimit damigene cu vin la distante de mii de kilometri, ca apoi sa-l amestece cu cola:)

nume spunea...

Nostalgia-i boala grea :)
Toata familia sta in Spania, ultimul ajuns e baiatul; vinul asta e facut de el inainte de a veni. Cred ca e ca si cum i s-ar fi trimis prin posta lucrurile care n-au mai incaput in valiza.