duminică, 25 decembrie 2011

"Mai mult Craciun...

... mai mult metrou", se laudau saptamana trecuta. Pe 23 au schimbat anuntul: programul in noaptea de Ajun se scurteaza cu 5 ore. Le-or fi indesit, ce sa zic.

***
Dimineata de garda incepe nasol, astept metroul intre o voma si un betiv si cand urc vad ca toti astia treji suntem imigranti.

***
La 4 noaptea a venit Mosul - 96 de ani, fost secretar general al partidului comunist spaniol.
- Santiago Carrillo! Il cunosti? ma intreaba asistenta
- De ce? E vreun junker care vine des?
- Nu! E fondatorul PCE!
(nu-i, am cautat, ta-su a fost)
Mosul n-a adus nimic grav, am avut noroc. Si-a facut un asistent poza cu iphoneul cu bietul om cu teasta bandajata si in pijama. Un soi de "poza cu ursu´".

***
Craciun fericit!
Ma duc in vizita, sper sa nu ma indoape ca pe gaste.

4 comentarii:

Cora_ spunea...

Craciun fericit, linistit, frumos, cum il vrei! Si mai ales cu sanatate!
La noi a fost liniste, a fost unul simplu, in fata semineului. Azi e cu vizite, mancare si beutura. Sa ne spui cum a fost.

nume spunea...

Multumesc la fel!
In garda ne-am porcit rau :)

Cum a fost in vizita o sa povestesc mai incolo.

Rudolph Aspirant spunea...

Cred ca, indiferent de varsta sau popularitate, mentionarea, fara aprobare de la serviciul juridic/administrativ, a numelui real al unui om care este pe cale de a solicita sau a primi sau primeste sau va primi sau a primit servicii de sanatate in spitalul/clinica/corporatia/consiliul de servicii de sanatate local care iti plateste salariul este ilegala, chiar daca esti de meserie jurnalist, (fie de tip investigativ undercover sau whistleblower sau nu), sau chiar PR-ul institutiei respective. Dar poate ca asta nu e valabil in Spania, ca eu nu prea sunt la curent cu legislatia tarilor UE.

nume spunea...

Nu stiu daca e legal sau nu, nici nu mi-am pus problema. M-am gandit doar daca e etic; dar n-am spus diagnosticul, nici de ce a venit la spital. Faptul ca avea capul bandajat (din alta camera de garda, nu din a mea, nici nu stiu de ce, nu i-am citit biletul de iesrire) nu inseamna nimic, oricine il vede pe strada asa.