marți, 1 decembrie 2009

Presupun ca e cum e cu barbaţii - nu iţi e indiferent atâta timp cât ii dai bună ziua printre dinti. Dar sa nu ne mintim, faţa neutra e doar faţă, ţi-o pui şi ţi-o dai jos după plac, nu inseamnă că nu-ţi mai pasă.
Ca sa nu mai am nimic de-a face cu ea, trebuie sa-mi treaca sila. "Sa-mi treaca" - de parca ar avea vointa proprie. Sa ma lase rece.

(Nu stiu cum gasesc doar expresii care ma exclud)

Sa nu-mi mai pese, sa nu ma mai enervez. As zice si "sa nu-mi dea motive de mandrie", dar mi-e clar de mult ca nu ma pot impauna cu meritele unora cu care impart cetatenia.

Asa ca azi am facut pe indiferenta si m-am abtinut de la a pune un video de protest in facebook. Ahhhh cum imi ardeau degetele intre doua tururi de scrutin si doua pahare de tuica, cu putine zile inainte de a serba 20 de ani de la marea teapa!

Un comentariu:

lektor spunea...

cind e sa nu-mi pese, imi cumpar o sticla de vin ceva mai scump.

e simplu.